טיפים לעבודה עם לידים לביטוח
כאשר אנחנו עובדים עם לידים בתחום הביטוח, יש להבין את הזירה בה אנחנו פועלים ולפעול בהתאם.
תחום הביטוח הוא תחום שונה, ואם עבדתם בעבר עם לידים בתחום אחר- העבודה מול לידים לביטוח לאו דווקא תהיה דומה.
בעבודה עם לידים לביטוח ישנן 3 טעויות שלרוב סוכנים עושים, מטרת המאמר היא למגר תופעות אלו ולתת לכם כלים לסגירת יותר עסקאות מהלידים.
1. הבנת הזרימה של המשתמש
כאשר עוסקים בלידים לביטוח אשר נוצרו דרך רשת האינטרנט, חשוב להיות בקיאים בתהליך אותו עובר המשתמש לפני שהוא הופך לליד.
אמנם הגורם המטפל מקבל את הליד בצורה מוגמרת (פרטי קשר של הליד ופרטים נוספים) אך יש לזכור שהמשתמש עבר משפך שיווקי ויש להתאים את השיחה למשפך.
כעת נסביר מהו משפך:
בשיווק דיגיטלי משתמשים במונח זה על מנת לתאר את התהליך שבו עוברים המשתמשים- בין שלב לשלב עד שהם נהפכים ללידים ובהמשך ללקוחות משלמים.
הסיבה שבחרו להשתמש במילה משפך היא מאחר ובכל שלב במשפך נוטשים אותנו משתמשים, ורק חלקם ממשיכים איתנו הלאה לשלב הבא.
לידים לביטוח נמצאים בשלב במשפך בו המשתמש הפך לליד אך עוד לא הפך ללקוח משלם.
שאלה נפוצה שאנחנו מקבלים היא –"מה אחוז הסגירה של הלידים?" כאן המקום לציין שאחוז הסגירה הוא לא נתון מוגמר כמו טמפרטורת מזג האוויר, או מהירות הרוח.
אחוז הסגירה שתקבלו מבטא כמה וכמה אלמנטים (מיומנות איש המכירות, איכות המשפך, חימום הליד ועוד) אך אחד הדברים שבהחלט משפיעים עליו הוא חיבור איש המכירות לתהליך שעובר המשתמש.
ככל ותהיו מחוברים לתהליך שעובר המשתמש- כך אחוז הסגירה יגדל בהתאם.
מעבר למומחיותנו ביצירת לידים לביטוח, אנחנו נוודא יחד אתכם שאתם מחוברים לתהליך אותו עובר המשתמש.
אנחנו מאמינים שההצלחה היא משותפת, ובדיוק כמו שאנחנו רוצים להצליח- אנחנו רוצים שאתם תצליחו.
2. בחירת כמות הלידים היומית- הנכונה עבורכם
נכון שאתם רוצים להתפרנס, ונכון שאתם רוצים למכור- אבל יש לשים דגש ולהבין מהי כמות הלידים הנכונה ביותר עבורכם.
בין אם אתם סוכנים עצמאיים שעובדים לבד, או מוקד ביטוח- יש להבין מהי הכמות הנכונה עבורכם\עבור נציגי המוקד.
איך נקבעת כמות נכונה?
כמות נכונה נגזרת מכמה פרמטרים: כמות השעות שאתם עובדים ביום, אורך השיחה הממוצעת שלכם עם לקוח וההתעסקות בו.
כמובן שישנם עוד פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון: יכולת הריכוז שלכם לאורך זמן, יכולת המכירה שלכם לאורך שעות ארוכות וכדומה.
יש לשים לב שאתם עובדים בצורה נכונה ולא מבזבזים זמן\כסף.
אנחנו מאמינים שהדרך להצלחה עוברת באיזון הנכון ובשאיפה קדימה.
מציאת האיזון הנכון, בעיננו, מביאה את האדם לשקט נפשי, מיקוד בעבודה ושאיפה לגדול.
בין אם אתם יכולים להתמודד עם עשרה לידים ביום, יותר מכך או פחות- שימו לב שיש לכם זמן לנשום, אתם לא רוצים לשחוק את עצמיכם, וגם לא אנחנו.
אנחנו נתאים עבורכם את כמות הלידים היומית המתאימה לכם.
3. סטטיסטיקה נכונה
בניית סטטיסטיקה נכונה היא אחד האלמנטים החשובים בעבודה מול לידים לביטוח.
סטטיסטיקה עוזרת לנו להסתכל על התמונה במבט רחב יותר.
מעבר לכך, הסטטיסטיקה היא המדד להצלחה העסקית שלנו.
הסטטיסטיקה מבטאת את איכות הלידים, אחוזי הסגירה, היכולת שלנו להבין את התהליך, יכולת המכירה שלנו וכמובן החזר ההשקעה שלנו.
החזר ההשקעה הוא הפקטור החשוב ביותר בעבודה מול לידים לביטוח.
כידוע, תחום הביטוח הוא תחום תחרותי מאד ולכן מחירי הלידים אינם מהזולים ביחס לתעשיות אחרות.
לכן, יש לוודא שהחזר ההשקעה שלכם מאפשר לסוכנות לצמוח.
אנחנו נוודא שאתם מבצעים את הסטטיסטיקות הנכונות ושתקבלו את החזר ההשקעה הגבוה ביותר.