top of page

לידים לביטוח רכב

 לידים לביטוח רכב הם אחד התחומים המבוקשים בתעשיית הביטוח. כולנו מחזיקים רכבים (חלק גדול ממשקי הבית אף מחזיק יותר מרכב אחד) ומשלמים עבור ביטוח. 

בנוסף על ביטוח חובה (שכמובן, חובה על כולנו לשלם)- חלק גדול מהאוכלוסיה בישראל משלם גם על ביטוח מקיף. 

למה קשה לסוכן ביטוח לגייס לקוחות חדשים עבור ביטוח רכב?

לקוחות רבים נוטים ליצור קשר ישירות עם חברות הביטוח הגדולות. חברות הביטוח הגדולות החלו בקמפיינים אגרסיביים שמטרתם קידום ביטוח הרכב והצעות "מפתות" ללקוחות שמצטרפים לשירות הביטוח. 

חברות הביטוח מנהלות את אותם הקמפיינים הן דרך ערוצי השיווק הדיגיטלי (פרסום באתרים גדולים, שיתופי פעולה עם גופי מדיה) והן דרך השיווק המסורתי- פרסומות בטלוויזיה ובשלטי חוצות.

 

למה הביקוש לביטוח רכב כל כך גדול?

הסיבה שהביקוש לביטוח רכב שומר על יציבות גבוהה היא שמדי חודש, ישראלים רבים מחדשים את ביטוח הרכב שלהם.

בכל חודש וחודש, ישראלים רבים מעוניינים בחידוש הביטוח ומחפשים מידע באינטרנט לגבי זה.

המידע המבוקש הוא הן עלויות הביטוח, הן סוגי הביטוח השונים- וכמובן, אפשרות להתאים את הביטוח לצרכיהם- על מנת להוזיל את העלות.

 

סיבה נוספת לביקוש הגדול לביטוחי רכב היא צמיחת שוק הרכב בשנים האחרונות.

ישראלים הם(מה לעשות,כולנו כאלה) מפונקים וכל אחד- רוצה רכב משלו. 

בין אם יצא לכם לנסוע בנתיבי איילון או בכביש 4, בוודאי הבחנתם בפקקים הכבדים שפוקדים את הכבישים מדי יום. לא ניתן להתעלם מכך, תעשיית הרכב בישראל היא תעשייה פורה.

 

לאחר שחקרנו לעומק את תחום ביטוחי הרכב, ניסינו עשרות שיטות ודרכים שונות לגשת את אותם הלקוחות הפוטנציאליים- המעוניינים בחידוש ביטוח הרכב- אנו נגיש לכם את התוצאות.

בעבודה איתנו ניתן לשלם על תוצאות בלבד- על לידים. מדי יום אנחנו מקבלים פניות רבות מישראלים המעוניינים בחידוש ביטוח הרכב. אותן הפניות- עשויות להפוך להיות הלקוחות הבאים שלכם.

 

bottom of page